تمام سعیمو میکنم قرص نخورم اما دارم میمیرم
امروز یه پاکت کشیدم....
یعنی حداقل ۲۰ بار به یادش افتادم....
لعنت به این دنیا
نوشته شده در شنبه هجدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 23:18 به دست مقداد|
دشوار...ما را در سایت دشوار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126