بیچاره

خرید بک لینک
بیچاره شدم

شنبه ۴ اذر امتحان عملی فنی حرفه ای دارم

دقیقا همون موقع نیم ترم مدار های پالس دارم که ۵ نمره ترمه

و نمیدونم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

بدبختی بعد ازظهرش هم نیم ترم کنترل خطی دارم

روز قبلشم جمعه صبح تا شب جبرانی گذاشتن

و چرا همه ی امتحانا تو یه روز میفته؟؟۰۰۰۰

فقط خدا خودت کمک کن که دارم بیچاره میشم....

دشوار...

ما را در سایت دشوار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 2:56

صفحه بندی