شنبه ۴ اذر امتحان عملی فنی حرفه ای دارم
دقیقا همون موقع نیم ترم مدار های پالس دارم که ۵ نمره ترمه
و نمیدونم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
بدبختی بعد ازظهرش هم نیم ترم کنترل خطی دارم
روز قبلشم جمعه صبح تا شب جبرانی گذاشتن
و چرا همه ی امتحانا تو یه روز میفته؟؟۰۰۰۰
فقط خدا خودت کمک کن که دارم بیچاره میشم....
دشوار...ما را در سایت دشوار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126